Historia marki V Italia by Versace jest bezpośrednio związana z firmą Gianni Versace SpA (powszechnie znaną, jako Versace), która została założona przez Gianniego Versace w 1978 roku. V Italia by Versace co to za marka? Ta włoska firma to ekskluzywna moda nastawiona na produkcję luksusowej odzieży dla mężczyzn i kobiet. Logo Versace jest chwytliwe i bardzo rozpoznawalne. Przedstawia głowę greckiej mitologicznej istoty Meduzy Gorgona.
Gianni Versace był wyjątkowo utalentowaną osobą, która potrafiła zarządzać wszystkim, od projektowania po sprzedaż detaliczną. Zaczął tworzyć w 1972 roku, był na tyle zdolny i odważny, by sam kierować firmą. W 1978 roku założył niezależną firmę pod nazwą Gianni Versace Donna. To tam zaprezentował swoje nowe szkice odzieży, a także po raz pierwszy zaprezentował biżuterię, dodatki, meble domowe i porcelanę. Wraz z rosnącym popytem i rosnącą popularnością jego siostra Donatella Versace stworzyła w 1993 roku markę zależną – Young Versace i Versus.
V italia by versace, co to za marka?
Po zabójstwie Gianniego Versace w 1997 roku, jego siostra została obsadzona, jako kreatywna projektantka. Ale to nie zmniejszyło blasku Versace. W 2002 roku marka ponownie zyskała ogromne zainteresowanie mediów, kiedy Jennifer Lopez założyła zieloną sukienkę od Versace na 42 doroczne rozdanie nagród Grammy. Kolekcja Versace ma młodą publiczność, dostępną dla różnych grup ludności. Ta kolekcja to próba pozbycia się asymetrycznego wyglądu Versace poprzez łączenie różnych linii odzieżowych. Markowa odzież Versace Jeans Couture od dawna znana jest, jako linia ubrań, na co dzień. Jej głównym celem jest odzież nieformalna: wysokiej jakości dżinsy i klasyczne koszule z wizerunkiem Gianniego Versace. Ceny są przystępne. Taką odzież markową sklep internetowy posiada w atrakcyjnych cenach, jest to odzież do aktywnego stylu życia. Nazwa marki widoczna jest na jeansach, spodenkach, swetrach, t-shirtach Versace i wielu innych elementach odzieży. W tej chwili firma promuje w modzie swoje odważne pomysły.
Versus versace – ubrania markowe
Versus Versace to druga linia słynnej włoskiej luksusowej marki. Została założona w 1989 roku przez samego Gianniego Versace, ale istniała tylko do 2005 roku. W 2009 została reaktywowana przez Donatellę Versace, obecną dyrektor kreatywną domu mody. Głównym zadaniem nowej linii jest poszerzenie grona odbiorców, pozostając niemal w tym samym segmencie. Dlatego widać w nim swobodny styl, umiarkowany koszt i jasno wyrażone nastawienie na młodzież. Również ekskluzywna odzież damska marki zależnej wyróżnia się oryginalnym designem, a legendarne produkty Versace wyglądają luksusowo i elegancko.
Odrodzenie markowej odzieży Versace
Spółka zależna Versus Versace powstała w 1989 roku, kiedy Gianni Versace postanowił przemyśleć nieco koncepcję swojego domu mody i stworzyć kolekcję dla szerszej publiczności. Ale od 2005 roku przez 4 lata marka w ogóle nie wydała ani jednej kolekcji. Dzięki wspólnej pracy szefowej domu Donatelli Versace i brytyjskiego projektanta Christophera Kane’a linia odrodziła się w 2009 roku, regularnie wypuszczając świeże kolekcje.
Główną ideą, z jaką powstała marka, jest udostępnienie oryginalnego stylu Versace szerszemu gronu odbiorców, zwłaszcza młodym. Ale, jak wiadomo, młodsze pokolenie ma skromny budżet, co oznacza, że nowa linia powinna stać się ekonomiczna, ale nie stracić nieskazitelnego luksusu. Dlatego Ekskluzywna moda damska wyróżnia się oryginalnym designem, wierną wartością, ale też niesie ze sobą estetykę i włoską jakość domu mody. Najważniejszym punktem nowości dla ekskluzywnej odzieży męskiej są niestandardowe sylwetki, nieoczekiwane połączenia i luksusowe jedwabne elementy.
Markowe ubrania Versace
Wszystko, co zrobił Gianni, jest prawdziwym przeciwieństwem minimalizmu. Z pomocą swojej siostry stworzył efektowny, niezwykle seksowny i bardzo kolorowy styl, który zmienił włoską kulturę. Projektant wymyślił swoje kreacje bezpośrednio na modelu bez szkiców. Inspirował się teatrem, baletem, architekturą i sztuką współczesną. Często używał innowacyjnych materiałów, takich jak siatka aluminiowa, czy zaawansowanych technologii, takich jak laser do łączenia skóry i gumy.
Od perfum po modę
Co dziwne, ale pod marką Versus Versace pierwszym produktem domu mody nie była kolekcja ubrań, ale perfumy! Versus by Versace kosztowały tylko 50$, ale zyskały niemal kultowy status. Zainspirowany swoim sukcesem, Gianni Versace zaczął tworzyć swoją eksperymentalną kolekcję, którą pokazał w 1995 roku w Nowym Jorku. Publiczności spodobał się nowy pomysł, a na czele linii stanęła siostra projektanta mody, Donatella Versace.
Szeroka kolekcja i uznanie na całym świecie
Dziś marka Versus Versace tworzy nie tylko perfumy i modne markowe ubrania, ale także optykę i dodatki. Nad produktami marki pracują takie wybitne postaci jak projektanci Christopher Kane, Zane Malik, perfumiarz Natalie Lerson i inni. Koneserzy mody słusznie uważają, że Versus Versace to najbardziej obiecująca marka, jaką kiedykolwiek stworzono. Doskonały sukces komercyjny w 50 krajach świata, uznanie młodych kobiet to najlepszy wskaźnik popularności.